joi, 14 iulie 2011

Nu imi plac...

(Leapsa primita de la Chloe)
...oamenii care nu muncesc pentru ce isi doresc.E simplu sa spui ca nu poti,dar ai incercat macar?Mereu am fost de parere ca atunci cand iti doresti ceva foarte mult,te duci dupa el!Nu exista scuze,sau motive,orice este posibil,nu avem limite!

...mincinosii.Ca sa minti trebuie neaparat sa fii destept,nu imi plac prostii care incearca sa ma fraiereasca cum vor ei.O minciuna necesita inteligenta,daca nu posedati...nu incercati!

...pitipoancele roz cu bot de rata,animatoarele si dj-ii.Ii bag pe toti in aceeasi oala ca doar au acelasi regn,iar de comentat nu o voi face,pentru ca sunt n discutii pe tema asta si s-a spus cam tot ce era de spus.(Nu ca ar fi fiinte atat de complexe)

...oamenii care vor sa schimbe alti oameni.Trezireaaa!!! Daca nu va convine ceva ,ori acceptati,ori plecati de langa persoana respectiva!

...si ce urasc eu cel mai mult: prostii! Cred ca am un fel de alergie la oamenii idioti de-a dreptul,nu sunt nici aroganta,nu sunt nicicum.Pur si simplu exista oameni prosti ,la fel cum exista si oameni destepti.Ce e mai dezgustator,e sa vezi un om prost cu impresii de om destept! Caaaah! Mi se face pielea de gaina numai cat ma gandesc.

Cam atat din aceasta serie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu