marți, 5 iulie 2011

Noapte


Ai doua brate magice,care atunci cand se plimba de-a lungul trupului meu,lasa in urma carari de foc.Ai doi ochi,aaah ,ai doi ochi ca niste calatorii astrale,care ma ratacesc intr-un univers atat de strain mie si totusi, atat de apropiat.
Ne adancim in noapte, clocotind de dorinta si amestecandu-ne prin mangaieri fugare si sarutari apasate.Ne harjonim,ne tachinam, ne apropiem,ca mai apoi sa ne indepartam.Atatarea asta a ta,nu face decat sa ma scoata pe mine invingatoare.
 Esti un zeu pe-a carui piele imi place sa imi plimb buzele in calatorii nebanuite,incep prin a-ti adulmeca parul atat de asemanator cu al meu,apoi cobor grijulie spre urechile care ma ispitesc spre a le saruta,urmeaza gatul,claviculele,iar apoi altarul…altarul meu,umerii tai atat de frumosi sculptati .Imi continui apoi  ruta prin desertul pielii tale,pe care o umezesc cu saruturi umede si dese,cobor acele linii fine,create parca pentru a ma conduce acolo jos,unde placerea se intalneste cu pacatul,unde nu e nici intuneric,nici lumina,esti tu; gol ca un prunc,emanadu-si mirosul goliciunii si gustul, mmm, gustul dulceag al sexului tau atat de puternic si atat de incordat.
Dupa ce imi ating destinatia, ma hotarasc sa urc iarasi pe acel taram atat de admirat de mine,analizat in detaliu, imaginat si visat de un million de ori,atins si mangaiat in gand tot de-atatea ori.Iti aud respiratia sacadata,atat de rapida si totusi atat de greoaie,parca ai vrea sa ma respiri pe mine; mainile tale ma cauta innebunite, imi mangaie bazinul,soldurile,fesele,le strangi,le saruti,le gusti. Ma saruti frenetic,devin marioneta ta,poti face orice iti doresti, corpul meu nu mai este al meu,ti-l daruiesc intru totul.Esti pofticios si nesatul,ma intorci pe toate partile, iti plimbi buzele in graba,te hranesti cu mirosul meu,e un adevarat dans al dragostei in patul nostru.
Vrei sa incepi si nu stii cum,nu stii de unde,pentru ca tu vrei totul,ai totul,ma ai pe mine.Imi soptesti cat  de mult ai asteptat si cat de mult ma vrei,ma intreb…oare cum poti sa iti doresti ceva ce deja ai,dar raspunsul este la tine.Imi cuprinzi intr-o mana parul,cu cealalta esti prea ocupat sa explorezi …si intri,intri in mine cu forta.Incepi sa te misti,sa ma domini,esti violent,dar totusi plin de dragoste.Cat de bine se simte,iti inchizi ochii,acoperi placerea cu pleoapele,incerci sa o ascunzi dar nu poti,esti dat de gol de ritmul in care traiesti clipa.Te simt iubitul meu,esti in mine,cu mine,gol,vulnerabil,sincer,iubit si dezarmat.

Un comentariu: