miercuri, 8 iunie 2011

Mincinosul...

...cred ca printre lucrurile care ma scot din minti se afla si asta,de fapt nu minciuna propriu-zisa ,ci faptul ca sunt subestimata din punct de vedere al perspicacitatii,intelectului, sau cum vreti sa ii spuneti.
Am tot respectul pentru cei care mint inteligent,subtil. Minciuna este si ea o arta, adresata si creata, cui si cum trebuie.
Nu imi plac lucrurile facute la intamplare, nu imi place neatentia, imi plac detaliile , perfectiunea. Imi plac lucrurile finisate, imi place ochiul care suprinde totul,care stie cand sa focuseze si cand sa distanteze.
Urasc stangaciile, lipsa de siguranta...nu imi place sa fiu luata peste picior.

...iar data viitoare cand te hotarasti sa imi arati niste imagini,asigura-te ca nu te dai de gol de unul singur,expresia ta tradeaza ceea ce te chinui sa maschezi atat de bine.

Un comentariu: